Titular al Diari de Terrassa: La Rambla es tallarà al trànsit onze mesos després de Reis.
Aquest titular no és cap novetat; ja fa temps que el sabíem. Però, per què no s'han buscat alternatives a aquesta mesura la qual té un impacte tan gran per a la nostra ciutat?
N'hem parlat i escrit moltes vegades sobre l'impacte d'aquesta mesura però no està de més recordar que, a banda de l'impacte sobre el conjunt de la ciutadania terrassenca (i no terrassenca), els grans perjudicats d'aquestes obres seran els veïns i comerciants de la zona.
En aquest sentit, una ocasió perduda per a la nostra ciutat en la recerca d'alternatives ha tingut lloc aquest matí al Parlament.
Aquest matí a la Comissió de Política Territorial del Parlament de Catalunya ha tingut lloc el debat d'una Proposta de resolució sobre la cerca d'alternatives que minimitzin l'impacte en superfície de les obres de perllongament de la línia de Ferrocarrils de la Generalitat a Terrassa (250-00295/08) a iniciativa del diputat Josep Rull.
Resultat del debat: el tripartit nacional ha rebutjat aquesta cerca d'alternatives.
Segurament, el senyor Labandera (portaveu del PSC a la Comissió) no deu conéixer l'impacte d'aquestes obres (o no l'han informat prou bé ...) però, en tot cas, no costa gaire cercar-hi alternatives.
Segurament, el senyor Labandera (portaveu del PSC a la Comissió) no deu conéixer l'impacte d'aquestes obres (o no l'han informat prou bé ...) però, en tot cas, no costa gaire cercar-hi alternatives.
Simplement, estem parlant de voluntats, la voluntat del tripartit (nacional i municipal) de desenvolupar una obra cabdal per a la nostra ciutat amb els menys costos possibles (amb el mínim impacte possible als veïns i comerciants de la zona).
Una altra ocasió perduda per a Terrassa (de la mà dels tripartits - nacional i municipal -).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada